Zwroty i reklamacje

Wybierz rodzaj zgłoszenia

ReklamacjaZwrot lub wymiana

Na przykład produkt nie działa w prawidłowy sposób2 lata od dnia stwierdzenia wady w przypadku rękojmi lub zgodnie ze wskazaniem producenta w przypadku gwarancji
Bez podania przyczyny zwrotu lub wymianyDo 14 dni od odebrania przesyłki złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowyZwróć produkt wysyłając go do nasDo 7 dni zwrócimy Ci pieniądze

Reklamacja Gwarancyjna i Rękojmi w primix.pl

  1. Reklamacja Gwarancyjna w tolubisz.eu:
    • Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w gwarancji określono inaczej.
    • Oferujemy wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii, które często pozwala doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
    • Mamy także opcję door-to-door (dla niektórych produktów), która pozwala na odbiór sprzętu do reklamacji przez kuriera, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.
    • Inna opcja to on-site (dla niektórych produktów), gdzie technik przyjedzie bezpośrednio do twojego domu lub biura i naprawi sprzęt na miejscu. Ta usługa często nazywana jest door 2 door lub next business day.
  2. Reklamacja Rękojmi w tolubisz.eu:
    • Możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Ci w przypadku stwierdzenia wady produktu w terminie 2 lat od dnia wydania produktu. Obowiązki i uprawnienia związane z rękojmią reguluje ustawa – Kodeks cywilny.
    • Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 9:00 do 16:00. Możesz pisać maila na adres: biuro@primemix.pl.

Będziemy zawsze do Twojej dyspozycji, pomagając w procesie reklamacji i zapewniając wsparcie techniczne, aby upewnić się, że Twój sprzęt działa zgodnie z oczekiwaniami.